20110409

Közeleg a húsvét...

Képeslapokat még nem készítettem. Néhányat biztos elküldök, de nem lesz kampány mint tavaly. A lakásba viszont teszek ezt-azt, a hangulat kedvéért. Több külföldi blogon láttam a kinyitható tojás díszt, így én is készítettem egyet. Ez nem minden lakásba illik, de már van ötletem egy másikra, ami kicsit egyszerűbb és mindenhová jobban illik.
Egy hungarocell tojásra rásimítottam egy bevizezett régi újságpapírt. Amikor megszáradt dekupázs ragasztóval bekentem mindenhol és jól rásimogattam a papírt. Ezt is megszárítottam. Utána a szélét festettem, majd kétoldalas ragasztóval szalagot, arra csipkét ragasztottam. A tetejét Príma virágokkal, levelekkel, miltonkapcsokkal díszítettem. Néhány elszórt strassz is került rá. Egy kis finom csokidrazsé kerül majd bele. Végül az asztal közepére tettem a helyére.



 

3 megjegyzés:

Janka írta...

gyönyörű lett az asztalod :) a nárciszok, a tojás... pazar az egész!

éva judit írta...

oszton én is Janka véleményét és kiegésziteném a kancsó és az abrosz szépségét:)

kreatívhit írta...

Nagyon mutatós.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails